Asiakkaitamme
Miksi Medius?
Olemme kysyneet asiakkailtamme “Miksi Medius?”. Kustannussäästöt, time to money ja investoinnin tuotto mainitaan aina. Tärkeimpänä kuitenkin korostettiin asiakassuhteen laatua, sen vaalimista ja tiimiä, jonka kanssa työtä on tehty ja tehdään. Tämä on Mediuksen suurin arvo.
Jim Lucier,
CEO Medius
Customer success story
Laskuautomaation uusi aika – Medius
Iivari Mononen Oy:n aiempi laskunkierrätysjärjestelmä oli tullut tiensä päähän, ja uuden järjestelmän hankinta tuli ajankohtaiseksi kesällä 2020. Uuden laskuautomaation hankinnassa kiinnitettiin erityisesti järjestelmän mahdollistamaan korkeaan automaatiotasoon, automaattiseen (Touchless) täsmäytykseen sekä raportoinnin laajuuteen ja joustavuuteen...[lue lisää]
6 syytä valita Medius
Mediuksen implementaatio on toimialan nopein. Kun palvelut ovat käytössä investointi alkaa tuottamaan välittömästi. Lisäät työn tuottavuutta sekä työntekijöiden tyytyväisyyttä, päivität talouden prosessit palvelemaan liiketoimintaa ja kasvua. Lisäksi sananmukaisesti näet ajantasaiset talousraportit päivittäin.
Medius mahdollistaa kaiken tämän
- Nopea ja yksinkertainen integraatio ERP-järjestelmiin
- 20 vuoden aikana kehitetty erinomainen implementaatiomenetelmä
- Kattava dokumentaatio SuccessCloud –palvelussa vapaasti saatavilla, jolloin tavittavaa tietoa ei tarvitse erikseen etsiä tai pyytää.
- Valmiit ja parhaisiin käytäntöihin perustuvat työnkulut heti asiakkaan käytössä.
Tulevaisuuden teknologiat ohjaavat Mediuksen tuotekehitystä. Meillä on erillinen osasto, jonka ainoana tehtävänä on tutkia ja kehittää uusia teknologioita hyödynnettäviksi palveluissamme. Kokonaisuudessaan Medius investoi tuotekehitykseen lähes 20% liikevaihdosta.
Viimeisen viiden vuoden aikana suurimmat investoinnit on tehty tekoälyn ja koneoppimisen käyttöön hankinnasta maksuun -palvelussamme. Teemme asiakkaidemme työstä helpompaa uusilla ratkaisuilla ja tekoälyn soveltamisella.
Esimerkiksi Medius-laskuautomaatiossa hyödynnetään tekoälyä tiliöintien automatisoinnissa. Samoin koneoppimista käytetään hyväksi prosessin automatisoimiseksi. Mitä enemmän järjestelmää käytetään sitä paremmaksi se tulee autonomisessa työskentelyssä ja vähentää entisestään ihmistyön tarvetta.
Medius tarjoaa tuetut ja tuotteistetut integraatiopaketit useisiin ERP-järjestelmiin sekä Connect-palvelun S2P-prosessin tarvitsemien asiakasjärjestelmien integroimiseksi.
Medius Connect on pilvipohjainen ja tietoturvallinen ratkaisu, joka integroi asiakkaan ympäristön mihin tahansa Medius-tuotteeseen. Se tarjoaa valmiit rajapinnat, jotka voidaan ottaa nopeasti käyttöön.
Ei riitä, että asiakastuki on “riittävä” vaan jokainen tukipyyntö hoidetaan siten, että asiakkaan odotukset ylittyvät. Vaadimme itsemme ylittämistä siksi, että asiakkaamme saavat aina vain parasta palvelua.
Customer success –tiimimme on osa omaa organisaatiotamme ja se varmistaa, että asiakkaitamme palvelee aina oikea ihminen, jolla on oikea osaaminen. Tämä pätee niin implementaatioihin kuin jatkuvaan asiakastukeenkin.
Tuotekehityksemme perusta on asiakaspalaute. Success-tiimimme kerää aktiivisesti palautetta tuotteistamme, jatkojalostaa ne tuotekehityssuunitelmiksi ja vie ne tuotekehitykselle toimeenpantaviksi. Pyydämme asiakkaitamme ottamaan osaa projekteihimme ja kehittämään Medius-tuotteita aktiivisesti kanssamme.
Pilvipalvelumme keräämä data on toinen iso osa tuotekehitysprosessiamme. Monitoroimme aktiivisesti palveluidemme käyttöä ja korjaamme esiintyviä pullonkauloja proaktiivisesti. Käytämme kokonaisvaltaisesti ”big dataa” arvioiden miten voimme parantaa tuotteidemme tehokkuutta tai luoda tarvittavia lisäominaisuuksia asiakkaillemme. Tuotepäällikkömme pitävät yllä jatkuvaa tuotekehityspolkua, johon asiakkaamme voivat suoraan vaikuttaa. Mediuksella on prosessi käytössä miten asiakkaamme voivat pyytää lisäominaisuuksia ja muutoksia tuotteisiimme.
Suurin arvomme on ihmisissämme. Olemme hankkineet joukkueeseemme alan parhaat kyvyt läpi koko organisaation. Esimerkiksi osa työntekijöistämme on työskennellyt ostotoiminnassa sekä taloushallinnossa aikaisemmin työurallaan, joten he ovat alan todellisia ammattilaisia ja voivat nyt luoda ja kehittää ratkaisuja, jotka aidosti “ottavat kulut hallintaan”. Palveluksessamme on käyttäytymistieteilijöitä, jotka kehittävät intuitiivisia käyttöliittymiämme sekä parantavat tuotteidemme käyttökokemusta. Aidon osaamisemme on huomannut alan johtavat tutkimuslaitokset kuten Gartner ja IDC.
Miksi asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä tukipalveluihimme?
Vähän tukipyyntöjä eli järjestelmä on toimintavarma.
Keskimäärin asiakkaamme tekee 7 tukipyyntöä vuodessa.
Nopeat vasteajat
96% tukipyynnöistä ratkaistaan SLA:n sisällä
Erittäin korkea asiakastyytyväisyys
98,5%:n asiakasuskollisuus ja 89% asiakkaista erittäin tyytyväisiä asiakastuen toimintaan.
Oma tukiorganisaatio
Omat tuotespesialistit ratkovat kaikki ongelmat emmekä käytä ulkoistettuja palveluja.
Globaali organisaatio, mutta lokaali palvelu
Tukipalvelumme seuraavat kelloa eli ongelmien ratkaisu voi tapahtua vaikka yöaikaan.
Oma apu
Erittäin selkeät ohjeistukset, parhaat käytännöt sekä FAQ-palvelu auttaa asiakasta itse ratkaisemaan pienet ongelmat ajan säästämiseksi.